vrijdag 17 juni 2011

Zo veel mazzel


Vorige week had ik geluk. Tot twee keer toe zelfs. Ik won de geweldige give-aways van Zilverblauw en Vanmarieke. Een give-away winnen is natuurlijk altijd erg leuk. Maar soms hoop je een beetje extra...

Van Anki kreeg ik het Paumes-boekje met kinderkamers uit Copenhagen. Ik snap uiteraard geen snars van wat er geschreven staat. Maar dat is gelukkig totaal onbelangrijk met alle mooie foto's. Ik heb hem nu al een aantal keren doorgebladerd (lees: bestudeerd) en iedere keer zie ik weer nieuwe dingen. Mijn inspiratie groeit. Fijn!


Marieke begreep helemaal dat je soms niet zo goed kunt kiezen. Dus ze bood mij aan dat ik de gewonnen meter ook mocht splitsen in kleinere stukken van verschillende stoffen. Dat maakt het eenvoudiger. Appeltjes dus. In het echt is de stof nog mooier dan op de foto. Mooie heldere kleuren op een witte ondergrond. Prachtige kwaliteit stof. En omdat Marieke natuurlijk nog veel meer mooie dingen in haar winkel heeft, bestelde ik meteen wat.  Binnenkort aan de slag. Leuk!


Lieve Anki en Marieke, jullie hebben me heel blij gemaakt! Dank!

5 opmerkingen:

  1. Gelukspiemel!
    (vind ik zo' goed woord,
    onlangs geleerd van
    een coole oma)
    :))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, dat is echt supercool. Die stof is zo gaaf!! Daar word je toch blij van.
    Groetjes en fijn weekend, Esther.
    (PS, zit echt te gieren om 'gelukspiemel', bedankt Mireille!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 2 x gewonnen, wat een mazzel! En wat een leuke stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh zo leuk, heel mooi boekje zo te zien en de stofjes zijn om te zoenen!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je er bent! Ik ben heel nieuwsgierig naar wat je ervan vindt. Laat je een berichtje achter? Ik waardeer het zeker.