donderdag 4 november 2010

Sleutelhangers van leer


Een paar oude laarzen en een paar restjes gekleurd leer. Daar kun je nog hele mooie dingen mee maken. Nooit, maar dan echt nooit meer zomaar wegdoen! En als het even kan extra meenemen vanuit de kringloopwinkel.

Ik ben zo blij met de paar stukjes leer die ik heb liggen! Gisteren maakte ik mijn eerste sleutelhangers. Nog niet helemaal naar mijn zin. De naaimachine, het leer en ik moeten nog een beetje aan elkaar wennen, zullen we maar zeggen.

Als ik nou een beetje netjes knip en meet kan ik heus nog wel een paar sleutelhangers, een portemonneetje en een hoesje voor mijn telefoon maken. De tas moet nog maar even wachten. Maar niet te lang liefst.

Dat klinkt al bijna als een verlanglijstje... Lieve Sint, Ik zou dit jaar heel graag een groot stuk leer krijgen. In bruin. Of grijs. Maar rood of geel of groen is ook goed. Hartelijke groeten, Marjolein


7 opmerkingen:

  1. WAT EEN LEUK/MOOI IDEE........
    GR.GEESJE

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie combinaties van kleur en lint, en dat je zomaar even leer gaat stikken, zou ik niet durven. Mijn zus haar schoonzusje maakt lederen handtassen, wij helpen zoeken op rommelmarkten of in kringloopwinkels naar bruikbare jasjes om te verwerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In een woord: prachtig. Leuk om te zien hoe jij iedere keer weer nieuwe ideetjes weet te verzinnen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die zijn heel leuk gemaakt
    Vanwege pralientje hobbydoos

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die zijn inderdaad heel leuk gemaakt. Ik had net een log gemaakt over een tashanger/sleutelhanger die ik voor mijn zusje gemaakt heb. Maar die zijn totaal anders.
    Vind je het misschien leuk om bij mij volgers te komen? ik volg jou al weer een tijdje. Altijd weer leuk om te zien wat je gemaakt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tof idee! Het is voor het eerst dat ik je blog bezoek, maar ik ben direct volger geworden.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je er bent! Ik ben heel nieuwsgierig naar wat je ervan vindt. Laat je een berichtje achter? Ik waardeer het zeker.