donderdag 30 september 2010

Fijn van fimo



Druk met verschillende dingen. Maar niets helemaal af. Even wat minder tijd. Wel een heerlijk dagje Woonbeurs gehad dinsdag. Heerlijk geslenterd met deze lieve collega. Zoveel mooie dingen gezien. Zoveel inspiratie opgedaan. En bijna 'een tas voor het leven' gekocht. Nu op naar Flavourites Live!

Na het weerstaan van al het moois op de beurs, heb ik mezelf toch wat cadeau gedaan. Iets dat langer meegaat dan 'een tas voor het leven'. Een overlockmachine. Ik kan heel veel argumenten bedenken waarom dit een heel goede aanschaf is. Waarmee ik dan ook een poging heb gedaan mijn lief te overtuigen. Ik kan niet wachten tot de postbode hem bij me bezorgd. De tricot en jersey liggen al klaar!

Gisteren nog een paar bedels, knoopjes en kralen gemaakt van fimo-klei. Het hartje werd niet wat ik had bedoeld. Maar ach, ook dat heeft iets authentieks. Het prikken van de motiefjes gaf wel een leuk effect. En nu weer verder met de drie stoelhoesjes die komende zondag klaar moeten zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je er bent! Ik ben heel nieuwsgierig naar wat je ervan vindt. Laat je een berichtje achter? Ik waardeer het zeker.