zaterdag 28 augustus 2010

Stoere jongens loungen ook


Mijn zoontje is vaak druk met stoere dingen. Rennen, buiten spelen, voetballen, zijn zus plagen, judoën en zwaardgevechten. Maar van die drukke dingen wordt hij soms wel eens moe. En dan wil hij loungen. Voor de tv.

Dat kan nu op zijn grote lounge-kussen. Ik maakte het van jute, canvas en vilt. Dat vond ik mooi passen bij zijn bed. (Het bed werd door mijn lief gemaakt, die daar stiekem heel trots op is. Hij vroeg of ik daar ook een keer over wilde bloggen. Bij deze dus. Later misschien nog een keer wat uitgebreider. Als ik beddengoed heb gemaakt?)

Mijn dochter wil ook een lounge-kussen. Mijn naaimachine ronkt voorlopig door. En ik ben blij.

4 opmerkingen:

  1. Wat heb je er een mooie kussen van gemaakt.
    Ik zie het helemaal voor mij...lekker chillen op de kussen. ( dit zegt mijn kleinzoon, chillen).:-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij bent echt lekker een bezig bijtje zeg. Wat een mooi kussen is dit ook weer. Geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi stoer kussen, leuk idee zo een loungehoekje onder de hoogslaper ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Natuurlijk doen ze dat ook! Wat grappig gedaan!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je er bent! Ik ben heel nieuwsgierig naar wat je ervan vindt. Laat je een berichtje achter? Ik waardeer het zeker.